Dámské horské kolo SCOTT Contessa Spark 930 2020 Dámské horské kolo SCOTT Contessa Spark 930 2020
Kód: 274788 /S 274788 /M 274788 /L Zvolte variantuDetailní popis produktu
SPECIFIKACE
Rám: | 2.6 tire compatible , custom butted Hydroformed tubes , dropouts for 5x141mm , Spark 3 Alloy SL 6011 , tapered Headtube / BB92 |
Vidlice: | 15x110mm QR axle / Tapered Steerer / Reb. Adj. , 2 Modes / Lockout / 120mm travel , RockShox Judy Silver TK Solo Air |
Zadní tlumič: | 3 modes: Lockout-Traction Control -Descend , Reb. Adj. , SCOTT custom w. travel / geo adj. , Travel 120-85-Lockout / 165X45mm , X-Fusion NUDE Trunnion |
Systém tlumení: | below Bar / 3 modes / integ. Grip clamp , Suspension-Seatpost Remote , SCOTT TwinLoc TSP |
Hlavové složení: | OD 50/61mm / ID 44/55mm , Syncros OE Press Fit / Tapered 1.5"-1 1/8" |
Přehazovačka: | SRAM SX / Eagle 12 Speed |
Řazení: | SRAM SX Eagle Trigger |
Brzdy: | Shimano MT201 Disc , 180mm F&R SM-RT10 CL rotor |
Kliky: | 30T , SRAM SX Eagle DUB Boost |
Středové složení: | SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm |
Řidítka: | T shape flat / 9° / 740mm , Syncros Alloy 6061 , Syncros Pro lock-on grip |
Sedlovka: | 31.6mm / S size 100mm / M, L 125mm , Syncros Duncan Dropper 2.5 Remote |
Sedlo: | Syncros Savona V-Concept 2.5 |
Přední náboj: | Formula CL811 / 15x110mm |
Zadní náboj: | Formula CL2241 / 5x141mm |
Řetěz: | SRAM CN SX Eagle |
Kazeta: | SRAM SX-PG1210 / 11-50 T |
Výplet: | Stainless Black 15G / 1.8mm |
Ráfky: | Syncros X-25 / 32H / 25mm |
Pláště: | Maxxis Rekon / 2.4" / 60TPI |
Hmotnost v kg cca: | 14,6 |
Pohlaví: | Dámské |
Klíčové vlastnosti
- SL hliníkový rám Spark
- Vidlice RockShox Judy, zdvih 120mm
- Tlumič X-Fusion Nude, TwinLoc, zdvih 100 mm
- Sram SX Eagle, 12 rychlostí
- Diskové brzdy Shimano
- Ráfky Syncros X-25
- Pláště Maxxis Rekon
- Teleskopická sedlovka a komponenty Syncros
TECHNOLOGIE
Asymetrický design
Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.
Systém tlumení Twinlock
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář